![]() |
| ΤΟ ΠΙΟΚΑΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1909 ΕΩΣ ΤΟ 1960 ΠΕΡΙΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 2004 |
![]() |
| ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ |
![]() |
| ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ |
![]() |
| ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ''ΤΟΥΛΟΥΜΠΑ'' ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ |
![]() |
| ΔΙΠΛΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΗΓΑΔΙ |
![]() |
| ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ |
![]() |
| ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΛΥΠΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΨΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ''ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΥ ''ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ |
| ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΑΤΕΙΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1960 ΕΩΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1990 |
| Η ΑΠΟΒΑΘΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΑΤΕΙΑΣ |
![]() |
| ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΑΡΟ ''ΚΑΛΑΜΤΣΙΑ'' ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΑΤΕΙΑ |
| Η ΠΡΩΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΓΙΝΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΦΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΟΥ 1940 |
| ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΑΡΟ ''ΚΑΛΑΜΤΣΙΑ'' ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ |







