Μακρυχώρι Λάρισας

Μακρυχώρι Λάρισας

Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΝΟΜΑΔΕΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ , ΚΟΥΡΕΥΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥΣ , ΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ , ΚΥΡΙΩΣ ΑΛΟΓΑ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΟΥΣ ΛΙΒΑΔΙΑ

ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΝΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΙΤΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ''ΡΑΧΜΑΝΙ''  ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΥΝΑ

                                                                             
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΑΜΑΡΙΝΑ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ  ΑΒΕΛΛΑ ΚΑΙ ΓΚΑΜΠΕΤΑ

                                        
                 

ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΣΙΟΥΤΡΑ  ΣΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΤΟΥΣ  Οπως βλέπουμε την φώτο από δεξιά. Όρθιοι, εγώ με την μητέρα μου Αγγελική, ο πατέρας μου Γιώργος, ο μικρός Νίκος Πετρωτος, ο αδελφός μου Μιχάλης, ο πρώτος ο σκυμμένος δεν ξέρω ποιος είναι, ο μεσαίος Αδαμος Αρότσίος τώρα περίπου 97 ετών, ο άλλος Μιχάλης Καρατασιος, έχει πεθάνει. Οι πληροφορίες για τα ονόματα ειναι της  Βίκυς  Μπαμπανίκου 





ΚΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΧΡ.ΒΟΥΛΑΓΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ Γ.ΣΑΙΤΗ ΚΑΙ Θ.ΦΟΥΣΙΚΑ

Η ΑΣΠΑΣΙΑ ΚΩΣΤΟΥΛΗ ΒΟΥΛΑΓΚΑ  ΣΤΟΝ ''ΚΟΥΡΟ '' ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΜΙΚΡΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΒΟΣΚΟΥΝ  ΠΡΟΒΑΤΑ 

ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΜΑΝΤΡΙ  ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΟΥΝΑ.ΑΡΧΕΙΟ ΣΤΕΛΛΑΣ ΓΚΑΜΠΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗ

ΤΥΡΟΚΟΜΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΡΧΕΙΟ ΣΤ.ΣΤΑΜΑΤΗ 



ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΡΜΕΓΟΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ