Μακρυχώρι Λάρισας

Μακρυχώρι Λάρισας

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΟΥ, ΟΤΙ H ΣΕΛΙΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300.000 VIEWS!!! ΜΑΛΛΟΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. '' Ο λογαριασμός σας έχει περιοριστεί για 24 ώρες . Η δραστηριότητα στο λογαριασμό σας δεν συμμορφωνόταν με τους Όρους της κοινότητας και γι' αυτό δεν μπορείτε να κάνετε ένα ή περισσότερα πράγματα που κάνετε συνήθως''

ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ,ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΛΝΤΕΡΙΜΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΔΕΕ ΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ ΜΕ  ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΜΠΩΝ .ΤΗΝ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ 2005 

 
ΧΘΕΣΙΝΑ   ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ  ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΑΛΛΩ ΜΕΣΩ ΤΟΥ .FACEBOOK ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ  ΔΗΛΑΔΗ   ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΕΙΕΣ,   ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ  ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΕΥΣΩ ΧΘΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟFACEBOOK  ΜΕ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟ  ΓΙΑ 24  ΩΡΕΣ.
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΠΟΥ ΜΟΥ  ΣΤΕΛΝΕΙ  ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.

''Ο  λογαριασμός σας έχει περιοριστεί για 24 ώρες

Η δραστηριότητα στο λογαριασμό σας δεν συμμορφωνόταν με τους Όρους της κοινότητας και γι' αυτό δεν μπορείτε να κάνετε ένα ή περισσότερα πράγματα που κάνετε συνήθως.''